صفحه‌ی فرود دستگاه لیزر یا این که لندینگ پیج چه می‌باشد و چگونه یک لندینگ پیج کاربردی بسازیم؟

صفحه‌ی فرود یا لندینگ پیج این مقاله را مطالعه کنید چیست؟

صفحه‌ی فرود یا لندینگ پیج صفحه‌ای مستقل است که بازدیدکننده دستگاه لیزر پس از کلیک روی لینک و پیوند تبلیغ ( رسانه‌ی اجتماعی , پرداخت به ازای کلیک , تبلیغات بنری و غیره ) وارد آن می‌شود . صفحه‌ی فرود معمولاً در کمپین‌های بازاریابی مورداستفاده قرار می گیرد , این کاغذ با هدفی معین برای دستگاه لیزر یک سفارش خاص طراحی‌شده است و با سایر صفحه های دستگاه لیزر وب‌سایت شما گوناگون است . هدف این کاغذ دستگاه لیزر میتواند ثبت‌نام برای یک وبینار یا این که سرویس ها نرم‌افزاری و یا این که دانلود یک ایبوک باشد .

صفحه‌ی فرود یک بخش جدانشدنی از کمپین‌های بازاریابی اینترنتی است و کاربرد آن درگذر زمان رو به افزایش است . به نمودار گوگل ترند زیر در این رابطه اعتنا فرمایید :

این برگه برای ارائه‌ی توضیحاتی مختصر و موثر به بازدیدکننده و ترغیب وی برای اینکه عملی ( ثبت‌نام , تکمیل فرم , دانلود و غیره ) را در این کاغذ انجام دهد طراحی میگردد . در کل , صفحه‌ی فرود قابلیت‌های اکثری را امکان‌پذیر می‌کند : می‌توان درین ورقه مشتریان بالقوه را به شیوه‌ای سازمان‌یافته , مورد هدف قرارداد و اطلاعات مهمی , نظیر نشانی ایمیل دستگاه لیزر و شماره‌ی تماس مخاطبان , را به دست آورد . این داده ها به شما یاری می نماید که در پروسه‌ی تبدیل مخاطب به مشتری , او را همراهی فرمایید و فعالیت‌های او‌را پیگیری نمایید .

آیا صفحه‌ی فرود به عبارتی صفحه‌ی با اهمیت وب‌سایت است؟

بدین نکته اعتنا کنید که صفحه‌ی فرود , همان صفحه‌ی مهم یا این که هوم پیج و قسمتی از وب‌سایت دستگاه لیزر شما نیست . به این ترتیب نباید همان عناصری که صفحه‌ی کلیدی وب‌سایت شما را تشکیل می‌دهند , مانند لینک‌ها یا این که دکمه‌های فراخوان , را در آن به فعالیت برد , چون هدف اصلی در این برگه ترغیب بازدیدکننده به انجام یک عمل خاص دستگاه لیزر است و اضافه کردن موادتشکیل دهنده مازاد , تمرکز او را در انجام این کار به نیز می زند .

به‌عبارت‌دیگر , صفحه‌ی فرود تنها برای یک منظور پباده سازی می شود , درحالی‌که صفحه‌ی مهم وب‌سایت مشتمل بر تمامی اطلاعاتی است که در آن وب‌سایت و کمپانی تجاری وجود دارد و چند هدف را دنبال می‌نماید .

در صورتی راجع به اینکه آیا صفحه مهم وب‌سایت شما می تواند جایگزین صفحه‌ی فرود باشد یا این که خیر شک وتردید داشتید , این دو سؤال را از خویش بپرسید :

آیا این صفحه , فقط یک هدف دستگاه لیزر را دنبال می‌کند؟

آیا این ورقه فقط یک درگاه یا دکمه‌ی فراخوان برای پروسه تبدیل ( مخاطب به مشتری ) دارد؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *